|
Post by wiruzz on Mar 9, 2007 23:02:47 GMT 2
Delar säljes eller bytes!! Det som ser nytt ut är NOS grejjer. Det som ser beggat ut är beggat ;D Gummi till kedjeskydd till MC50 och Dixie Chokereglage till MC50 och Dixie MC50 växelspak MC50 skruv till verktygslådorna MC50 Lyktinsats mer sarg. Finns noppror på insatsen men inget som stör utseende eller funktion. NOS är det iallafall. Saknar spindelbenen som håller fast insatsen i sargen. Dixie MC50 gashandtag. Beggat som synes. Dixie Stötdämpare. Rätt plasthylsor men målade. Dixie Pakethållare. Ujujuj. Inte vanlig........ Dixie Fotpinnegummi. Rätt i grått gummi. Colorado och Racing cylle 60cc. Borrad 60cc cylle. Måste använda kolvar ifrån Yamaha FS1 eftersom överdimension inte finns till 60cc. Mer grejjer kommer efter hand. Vissa grejjer kan vara tingade, men hör gärna efter.
|
|
malo
Nytt Pucho
|
Post by malo on Aug 7, 2007 18:08:18 GMT 2
hej, jag letar efter ett verktyslock som sitter på tanken på alabaman, tappade mitt i en å härom dan. du har inte någon aning vart man skulle kunna få tag på ett??? / mvh Malo
|
|
|
Post by wiruzz on Aug 7, 2007 20:32:12 GMT 2
Halloj! Kolla: www.puchverkstan.se/?m=7&s=3&p=6Finns en bit ner på sidan. 395 spänn kostar det. Annars bara att kolla på Tradera. Dom finns ganska ofta där också i olika skick. /m
|
|
|
Post by marcuspuch on Jan 21, 2009 10:33:26 GMT 2
Halloj. Jag skulle behöva ett luftburkslock, någon som har ett?
|
|
|
Post by puch92 on Oct 7, 2009 21:34:32 GMT 2
Wiruzz! Du råkar inte ha kvar den där Dixie pakethållaren? /Olle
|
|
|
Post by wiruzz on Oct 8, 2009 16:54:07 GMT 2
Ne Olle!
Den är borta. Såg nu att jag skrev inlägget i Mars 2007.
Har kvar om jag minns rätt:
Gummi till kedjeskydd till MC50 och Dixie
Dixie MC50 gashandtag. Beggat som synes.
Dixie Fotpinnegummi. Rätt i grått gummi.
/m
|
|