|
Post by puchmange on Oct 20, 2006 23:00:02 GMT 2
Hallo Puch lovers Vore det inte dags att få lite snurr på den här hemsidan??? Ni som sitter på mycket info om puch moppar och motorer + trimtips.Lägg in det här så alla vi Puch Älskare kan ta del av era erfarenheter av vår älskade Graz Hoj. Jag tycker Wiruzz är en riktig ledargestalt när det gäller våra älskade tvåhjulingar.Han har fixat till den här hemsidan så då tycker jag att vi ställer upp att skriva å aktivera oss i det här forumet. Och sen tycker jag att vi ska träffas i sommar med våra pärlor och byta lite info eller vad säger ni? ?? Mvh Magnus (puchmange)
|
|
|
Post by wiruzz on Oct 21, 2006 19:06:51 GMT 2
Hehe! Medger att jag är partisk ;D Vore kul om det här forumet kunde få lite fart. En Puchträff i somma skulle sitta som en fläskläpp /m
|
|
|
Post by stefankarl on Oct 27, 2006 20:57:23 GMT 2
Träffar skulle vara roligt . Det finns träffa lite var stans kolla in tidningarna Nostalgika , det ska finnas i en annan tidning till med träffar i . Mvh Stefan
|
|
|
Post by glindq on Jan 30, 2007 14:00:02 GMT 2
Hej ! Håller med dej ! Vore intressant att få lite tips hur man får lite mer fart i en fläktkyld Florida. Exvis blir det mer fart med en 60 cc cylle och 17 mm förgasare ?! Samt andra trimtips. //Gunnar L Hallo Puch lovers Vore det inte dags att få lite snurr på den här hemsidan??? Ni som sitter på mycket info om puch moppar och motorer + trimtips.Lägg in det här så alla vi Puch Älskare kan ta del av era erfarenheter av vår älskade Graz Hoj. Jag tycker Wiruzz är en riktig ledargestalt när det gäller våra älskade tvåhjulingar.Han har fixat till den här hemsidan så då tycker jag att vi ställer upp att skriva å aktivera oss i det här forumet. Och sen tycker jag att vi ska träffas i sommar med våra pärlor och byta lite info eller vad säger ni? ?? Mvh Magnus (puchmange)
|
|
|
Post by glindq on Jan 30, 2007 14:01:51 GMT 2
Hej ! Håller med dej ! Vore intressant att få lite tips hur man får lite mer fart i en fläktkyld Florida. Exvis blir det mer fart med en 60 cc cylle och 17 mm förgasare ?! Samt andra trimtips. //Gunnar L Hallo Puch lovers Vore det inte dags att få lite snurr på den här hemsidan??? Ni som sitter på mycket info om puch moppar och motorer + trimtips.Lägg in det här så alla vi Puch Älskare kan ta del av era erfarenheter av vår älskade Graz Hoj. Jag tycker Wiruzz är en riktig ledargestalt när det gäller våra älskade tvåhjulingar.Han har fixat till den här hemsidan så då tycker jag att vi ställer upp att skriva å aktivera oss i det här forumet. Och sen tycker jag att vi ska träffas i sommar med våra pärlor och byta lite info eller vad säger ni? ?? Mvh Magnus (puchmange)
|
|
|
Post by wiruzz on Jan 30, 2007 22:55:21 GMT 2
60 cc cylle och 17 mm är optimalt ;D Blir mycket starkare. Då går det fint att dreva och hojjen går snabbare.
/m
|
|
|
Post by stefankarl on Apr 7, 2007 11:07:13 GMT 2
Hej . ;D Är det någon här som har anmält sig till söderåsensveteranmopedslopp den 13 maj // Stefan
|
|
|
Post by puch250sgs on Apr 18, 2007 0:48:40 GMT 2
Jodå, jag ska till söderåsen, Kågeröd
|
|