|
Post by wiruzz on Jan 1, 2009 19:45:31 GMT 2
Åkte i och för sig sista igår och den första i natt. Här är lite bilder ifrån dagens utflykt med sju män som trotsade kyla och halka. Termometern visade -9,4 grader men strålande väder. Tre bröder och två nära sörjande träffades på Kungsgatan 105 för att åka. Bellis och Jimmy hämtar vi upp längs vägen. Storebror Jocke (Scalex) Lillebror Mattan (Mapi) Macke Å så Lasse. Lasse åker Sachs så vi skulle ha nån att tracka ;D Här står jag och Bellis och väntar på en Sachs, men det var inte Lasse.. Nu ska vi elda i naturreservatet. Grilla lite korv, dricka lite glögg och ha det bra. Å Jimmy vill vara med. Trots att han har både Dakota och Nevada så tog han sin Compact. Lasse är glad, för Jimmys fick loppa, tappade gashandtaget, kedjan hoppade m.m. m.m. så det var han som fick bli dagens hackkyckling ;D ------------------------------------------------------------------------ Å så jag själv. Vacker bild Taskig andedräkt!! På väg mot nya mål!! Å så några eftersläntare Ute på en öde väg. Bellis visar hur man ska vara klädd om man är feg och rädd för bilar. Sen vinglade vi på isiga skogsvägar hem emot Kungsör igen. Efter en kopp varmt kaffe började både färg och känsel återvända. /m
|
|
|
Post by atomheart on Jan 2, 2009 2:38:49 GMT 2
Entusiaster!!! Brrrrrrrrrr!!!
|
|
|
Post by marcuspuch on Jan 3, 2009 1:50:39 GMT 2
så ska det va en vacker runda med sin moped
|
|
|
Post by johan on Jan 3, 2009 11:12:34 GMT 2
Köra moped är inget för messar .....vi är väl riktiga män vi som håller på med mopeder, ;-) men -10 är nästan lite väl kallt .Hur som helst såg det j-vligt trevligt ut
|
|
|
Post by bellis on Jan 4, 2009 23:16:20 GMT 2
Klart att det var trevligt och visst var det kyligt , men det var inget man hade tid att tänka på när man slirade runt på dom isiga skogsvägarna .. (tur att det bjöds på antifreeze osså ) ;o)
|
|
|
Post by caddylasse on Jan 12, 2009 0:23:05 GMT 2
Vi tog årets första runda i går, Vintervurpan i Uppsala, Det blev på Alabama och Dakota. Det är min Dotter som fryser på bilden, men vi hade skitkul. Vi skulle åkt 2 Dakotor, men mekanikern var lite lat i fredags kväll. Lasse
|
|