|
Post by caddylasse on Mar 17, 2009 23:31:05 GMT 2
Hinner aldrig göra om mitt kontor hemma till det balla 60talsrum som det borde vara. Men har ivarjefall lyckats dölja tapeterna med lite kul affischer. Köpte en affisch på tradera i går för "billiga" 203 kr igår, den är inte med här , det är den med en 66a, lite trasig, men ville gärna ha den eftersom jag renoverar en sån. Nån som vet årtalet på den nedersta? Puch ingen annan moped köps av så många. Jag gissar på 1969. Nån som har andra roliga puchaffischer ?? Lasse
|
|
|
Post by caddylasse on Mar 17, 2009 23:41:00 GMT 2
Kunde inte låta bli att visa denna Puchrock också, perfekt i verkstan... NÅn som vet historien bakom ?? Den lär vara äkta.
|
|
|
Post by atomheart on Mar 18, 2009 1:45:32 GMT 2
Trevligt med affischer. Själv har jag bara några på N50.
Är det någon som har den stora affischen på Montana GL i Silver??? Den är mycket ovanlig, har bara sett en, skulle gärna köpa. Den vanliga affischen på GLn är den pärlblå.
Den där rocken har jag sett ett par gånger på Tradera genom åren,
|
|
|
Post by marcuspuch on Mar 20, 2009 22:28:24 GMT 2
Det va roligt att se gamla klassiska affischer på (det bästa märket) och rocken har jag aldrig sett förut men den funkar att ha i verkstan om man vill men det krävs ju att man är rädd om den såklart:) Tyvärr vet jag inte vart man kan köpa så jätte ovanliga affischer. // Marcuspuch
|
|