|
Post by caddylasse on Mar 24, 2009 17:04:50 GMT 2
3000 kr för en guldpuch, visserligen blåmålad över guldet, men rostfri, med hela kåpor och kjedjeskydd, hel sadel, fungerande, fel avgas och lite småful. från 1974. Matching number. Vad ska jag ha den till ? har redan 3 gulddakotor... till och med fotpinnarna är raka.. Kanske hamnar den på tradera ?? Lasse
|
|
|
Post by johan on Mar 24, 2009 19:07:19 GMT 2
En mer eller mindre spelar väl ingen roll Lasse ,......kommer säkert till användning förr eller senare .Ta och testa gasket remover och se hur bra guldlacken har klarat sig under den blå . Vi vill gärna se en bild på fyndet// Johan
|
|
|
Post by puch92 on Mar 24, 2009 21:38:01 GMT 2
Där ser man! Jag letar faktiskt efter en 73-74 gulddacke, men de e ju de att du bor ju så himla långt ifrån. (öland) Annars kunde du haft en speckulant! Men lägg gärna upp en bild på den som sagt //Olle
|
|
|
Post by caddylasse on Mar 24, 2009 22:59:28 GMT 2
Klart ni skall få en bild, så här såg den ut när jag köpte den, har inte hunnit hämta den, men det ska väl bli av på söndag kanske ?? Jag tror att jag plockar runt lite delar till mina andra Dakotor och säljer den sen, men vi får se. Lasse
|
|
|
Post by caddylasse on Mar 31, 2009 10:55:36 GMT 2
Denna Dakota kommer att bli en fotomodell, är med i Postens nya reklamfilm som kommer i Juni, tyckte de skulle ha en fräschare, men den skulle vara skabbig... Snart får ni se Puch på TV. Redan inspelat och klart. Lasse
|
|
|
Post by marcuspuch on Mar 31, 2009 14:18:56 GMT 2
fasiken va häftigt
|
|
|
Post by blöjknutten on Apr 13, 2009 1:05:34 GMT 2
tjenare. blev lite nyfiken på om det är den här moppen som ligger ute på tradera i delar?
|
|
|
Post by caddylasse on Apr 13, 2009 12:16:26 GMT 2
Du har så rätt, Behöll allt jag behövde, och skickade resten . Ska jag skämmas ?? Tycker nästan det själv, men jag hoppas att nån köper den och plockar ihop den igen. Jag fick ivarjefall mycket delar till de 4 dakotor jag håller på att plocka ihop nu. ( från gamla rester och ramar.) Lasse
|
|
|
Post by blöjknutten on Apr 13, 2009 19:02:04 GMT 2
det var som fasen. skämmas behöver du väl inte men det kan kanske kännas tungt. 4a dakotor?! jäklar vad du ligger i. får man fråga hur många dakotas du har igentligen? själv kämpar jag med att få klart 1 dakota. har ramen kvar att slipa klart före lackning.
|
|
|
Post by puch92 on Apr 13, 2009 19:05:52 GMT 2
Den som köpte ramen verkade inte ett dugg intresserad av motorn, och till att få den matchingnr, lite synd att dom gick skillda vägar. Men lycka till med projekten Lasse! ser framemot när du blir klar med 66an, själv kommer jag ingenstans med min, får väl sätta lite fart igen. /Olle
|
|
|
Post by caddylasse on Apr 13, 2009 21:18:19 GMT 2
Hej, såg samma sak, men det var ju Planeta i Falkenberg som köpte motorn, han brukar ju renovera motorer och sälja. Jag tänker tipsa ramköparen om var motorn är. Ramköparen bor nästan granne med mina föräldrar, jag tänkte leverera för att se om det är nån Puchintresserad med mer en en moppe.
|
|