|
Post by caddylasse on Apr 17, 2009 12:13:29 GMT 2
Nån som har varit på den förut ? Är den värd att besöka ? Vad gäller Puchrelaterat naturligtvis. Jag har aldrig varit på museet där heller så jag är lite sugen. Lasse
|
|
|
Post by wiruzz on Apr 17, 2009 15:34:13 GMT 2
Slå två flugor i en smäll Köp grejjer av mig och kolla in min moppe på muséet. Brukar inte finnas så mycket moppe på KMV. Mest jag som brukar ha nåt där. Men det har varit vissa år som det funnits rätt mycket. Är en rätt liten men trevlig marknad annars. /m
|
|
|
Post by caddylasse on Apr 18, 2009 18:29:04 GMT 2
Hej Wiruzz. Åkte inte dit, efter lite överläggning med resten av familjen så tyckte de att det var viktigare med uppfräschning av Alabaman, Så nu har jag gjort en lättare rengöring av den. Naturligtvis åkte motorn ur, och fotbrädorna av, men vad gör man inte för att kunna vaxa under. Bifogar en bild tagen under bakskärmen, innan vaxning. Jag vill påpeka att det är orginallack. Skicket är helt underbart. Konstaterade nu att det är orginaldäcken som sitter på. Allt är helt och fint när väl skiten kommer bort. Jag är petnoga med att exakt samma skruv kommer på samma ställe, då de flesta skruvarna känns som att de aldrig är lossade. 260 mil är inte mycket. Vad gäller marknader så kommer jag dock att åka på den nästa helg i Viksta, där brukar det vara väldigt mycket moppeprylar. Tar nog med mig Alabaman om det är fint väder. Lasse
|
|
|
Post by puchvz50 on Apr 22, 2009 17:06:21 GMT 2
vackert:) själv tektylar jag under mina skärmar något som ja kan rekomendera är marknaden i nossebro nu på lördag finns en del puch delar där, så var det förra året iaf / Adrian
|
|