|
Post by puch92 on Aug 17, 2010 16:32:16 GMT 2
Är jag helt efter eller är det dåligt informerat på puchverkstans hemsida? Körde runt lite i Skåne nu i helgen och tänkte avsluta färden på de kanske bästa tänkbara sätt. (stod mellen Puchverkstan och Osby-skroten) men kom fram till Puchverkstan. Så jag ringde till Lennart och skulle höra om man kunde få komma upp till macken och titta på mopparna. Men han fanns tydligen inte kvar på macken. Varav jag frågade om det va därför han hade bytt adress från Mörarp till Billesholm? Och javisst, så va de ju. Så jag frågade då om man kunde få se mopparna där istället? Men de gick ju inte det heller. Han hade lånat ut dom till ett museum. Men han sa aldrig vilket museum. Ställd som jag var så ja jag bara tack och hej. Så om ni hade tänkt att besöka Puhverkstan så får ni nöjja er med att titta på reservdelar istället. Men är det någon som vet vilket museum han har ställt dom? För han verkade inte så sugen på att säga de heller. /Olle
|
|
|
Post by caddylasse on Aug 18, 2010 0:04:18 GMT 2
Hej. Han har flyttat lagret och plockverksamheten till gamla Volvohuset i Billesholm, Där har han även sin bilsamling. Av rent praktiska skäl, han fick inte riktigt rum på macken. Mopparna är också borta, men inte på ett Museum där de går att se för allmänheten. Så Puchverkstan som ball lokal är väl inte lika kul längre, om man inte får se bilarna, för de är helt outstanding. Tror dock att det är bättre för affärerna att inte ändra hemsidan..... Lennart är en duktig affärsman.
|
|
|
Post by kitmax on Oct 8, 2011 10:33:09 GMT 2
PUCH STEMPEL! 45mm 10mm kryssbolt.Noen som har peiling?
|
|