|
Post by johan on Mar 23, 2011 19:09:20 GMT 2
Fick med frugan på en moppe runda i det fina vårvädret i söndags Sen har jag fått loss tummen , fick ihop ramen till 66an i lördags så nu j-v ska här spacklas, slipas och lackas ;D Och i fm. var jag och hämtade mina tankar
|
|
|
Post by caddylasse on Mar 24, 2011 17:26:14 GMT 2
Har ni ingen snö kvar alls ? Såg ut som en härlig tur. Nykromade tankar ? Ser mycket bra ut.
|
|
|
Post by atomheart on Mar 24, 2011 23:56:08 GMT 2
Ser härligt ut. Det är så att jag plötsligt minns tiden då jag körde runt med min Guld Nevada i dom skånska lövskogarna. Skåne har dom bästa mopedvägarna som jag kört på av alla ställen jag bott.
Här kom det 20cm snö igår, det ligger bitvis en halvmeter på tomten. Men om ett par veckor är jag ute, våren är snabb när den väl kommer här, och moped-säsongen är lång.
Fina tankar. Vem gjorde jobbet?
|
|
|
Post by johan on Mar 25, 2011 8:44:43 GMT 2
Har i stort sett varit barmark i lite mer än en månad Det var jäkligt gott , de var frugan som körde först och visade var hon har sina ridvägar. Själv hade jag aldrig kört här innan. Tankarna är nykromade ,lämnade de på en firma i Glimmåkra De är rätt okej , den ena är klart godkänd medan den andra har nån por i kromet ,men man får väl vad man betalar för
|
|