|
Post by puch92 on Mar 27, 2011 21:42:02 GMT 2
Idag blev det vårstädning i moppeverkstan! Vilket behövdes kan jag säga .... Här står mopparna uppradade i vårvärmen. Från vänster en blå Montana 78, silver Montana 81, Dixie 63, Dakota 78 (brukisen), Dakota 76, Dakota 67 och närmast i bild en MS50 L 57 i orört originalskick med till och med originaldäcken från 57 kvar! Och bakom den en MS50, även den från 57. Dakota 66an och Racing 74an är frånvarande. Ordningen är återställd! Tanken är att få en komplett Puchjournalen samling på väggen. Så när jag känner att jag förtjänar det så köper jag en ny som jag läser och sedan hänger upp I hyllan står alla fintankar, nosprylar och andra roliga delar. Tyvärr råkade jag riva ner hela hyllan i hösts då alltihop åkte ner i golvet men allt klarade sig utom en 66a tank som fick sig en lagom buckla Men den ska nog inte vara omöjlig att få ut igen. Motor, låda och huv är till Impalan och det är den jag lägger allt krut på just nu för att få den färdig till sommarens alla tillställningar ;D Och såhär ser det ut utifrån. Hur ser era tillhåll ut? Vore kul med lite bilder Mvh Olle
|
|
|
Post by johan on Mar 27, 2011 22:30:00 GMT 2
Perfekt verksta Olle ,känns som man själv behöver göra en vårstädning
|
|