|
Post by Putte on Oct 9, 2012 22:11:45 GMT 2
Ok.... Jag ska erkänna... Har 1 liter M50Jet-gul färg hemma som kommer från puch-wieser. I garaget står ett stycke blå (hpd, tyvärr) dakota anno -74, under ett halvstannat renoveringsprojekt, i delar. Denna köpte jag av min farbror för 3 år sedan. Göra blå (visst var det ral 5019?), eller satsa på den fräsigt gula? Å andra sidan. Det är ett bra utgångsobjekt. Alla delar finns. Ram förvånansvärt frisk. 6 växlad Monza 6SL-motor kommer att ta plats i ramen, tror inget kommer att behöva kapas ur.... Men det ser vi först då motor anlänt på garagegolvet. Jo, ja. Jag har en hel ramkåpa utan hål liggandes också Mordhota mig, avguda mig, hata mig, älska mig, gör precis vad ni vill Jag är fullt resonabel för olika attackvinklar.
|
|
|
Post by wiruzz on Oct 10, 2012 15:15:27 GMT 2
Kör bara Allt är ju original även om det är från fler modeller
|
|
|
Post by alex on Oct 10, 2012 19:28:46 GMT 2
kör på gul har själv en dock penselmålad, men det är ju en bruksis
|
|
|
Post by Putte on Oct 10, 2012 20:09:56 GMT 2
Klart helt annorlunda och samtidigt lite "kitchigt" Lägg till lite mattsvarta detaljer på det där Men samtidigt blev man ju litet anti... På något sätt...
|
|
|
Post by Putte on Oct 13, 2012 23:46:11 GMT 2
Blir å köra blått och 4-växlat. Har äntligen bestämt mig nu. Mest pga min farbror miste livet häromdagen efter långt gången och sent upptäckt cancer.
|
|